Lunatic tréneri, riadiaci manažéri a nadsadení rodičia roztrhajú detský šport

Keď som stál vedľa ihriska, všetky tie zimné soboty v Canberre, zmrznutá tráva, ktorá sa chrčila pod nohami, mrazivý vietor prechádzajúci cez moju lyžiarku, som počul príbehy o tom, čo monštier tohto chlapca.

On bol – je – dobrý človek. Takže som našiel príbehy – zneužívanie detského rozhodcu, argumenty s ostatnými rodičmi, neúnavne tlačí malé dievčatá, aby vyhrali, pošty sústredené, rodičia žiadali ho, aby sa neprítomný – ťažko uveriť. S mojim synom, teraz som mala svoje vlastné hrozné skúsenosti s bláznivými trénermi, kontrolujúcimi manažérmi a rodičmi, ktorí žijú v podstate v dôsledku toho, že on-pitch progeny. Jeden tréner pod sedem rokov, Brit, by obliekal deti ( vrátane jeho vlastných) tak divoko, že by plakali. Raz im povedal, že sú “odpadky”.Môj syn odpovedal: “Nie sme odpadky – sme len malé deti”. Vystrašený šesťročným človekom so silnejším emocionálnym základom odpovedal: “Buďte synom, ste len odpadky.” Potlačil som násilný impulz; bol v armáde.

V mojom dome bol známy psychopat ako “Kick-to-to-Bill”. Kick-to-Bill prebehol v riadku a priniesol komentár, ktorý vyvolával povedomie o prúde vedomia (bol to skutočný tréner, ktorého bezúspešne ignoroval), zatiaľ čo jeho manželka sa vrátila späť a predstierala, že hovorí po telefóne.Kedykoľvek sa jeden z našich chlapcov dostal do držby, kričal, “Kick-to-Bill, Kick-to-Bill”!

Jeho syn, Bill. – to, čo ma stratil dlho predtým, ako zneužil 13-ročného starého rozhodcu – “Hej, ref, ste sa narodili, že ste slepí hlúpe kundy?” Refrén, tremulous, statečne povedal Kick-to-to- Bill: “Pane, jazykové pravidlá sa vzťahujú aj na rodičov.” Nemohol som tomu uveriť, keď iný dementovaný otec podporil Kick-to-Bill a povedal dieťaťu: “Ty idiot ref – to bolo jasne faul. “

Povedal som im, že nie sú v poriadku. Boofhead II uviazol svoju preplachovanú tvár do môjho a žiadal: “Kto je na teba šikovná strana?”

Dievčenský futbal ma strašne stratil. Ale späť k Timovi, s kým Nedávno som sa znova pripojil.Tento týždeň sa so mnou podelil o tento pohľad do jeho zostupu do šialenstva futbalového rodiča.

“Je pre mňa ľahké pripustiť, že som bol divoký futbalový otec. Zabudol som, že šport detí je určený na zábavu. Teraz si uvedomujem, že dôvod, prečo obe dievčatá prestali hrať šport, že sú obaja veľmi dobrí, je to, že sa nedokážu vyrovnať s tlakom, ktorý som na nich položil, “hovorí. “Keď začal trénovať tím šiestich dievčat, ktoré neboli vybrané v zmiešaných tímoch chlapec / dievča, pretože” nechcel, aby sa tieto dievčatá rozbil každý týždeň. “

” Vzal som to na seba…na obmedzenie škody…Bol som strašný. Nielenže nemám predstavu ako trénera, ale určite nebolo o niečom zábava. Stres a zúfalstvo, ktoré som uviedol, musel byť pre moju ženu nepríjemný.Ale nevšimol som si a nestaral sa. Bol som príliš ďaleko v režime kontroly škôd, “spomína.” Mladí dospelí ako mentori trénovali deti tak, aby len brali gólovou kopu tým, že zaviedli loptu priamo uprostred…V podstate som úplne prerušil pokyny mladých teenagerov…Zatiaľ čo moje pokyny boli správne, to, čo som urobil, bolo zlé. Väčšia otázka tu však nebola “je to len hra a nie je to tak vážne”, bolo to “stop-telling-my-deti-to-do-things-to-make- oni stratili! “” Tím sa prestal baviť. Niektorí rodičia boli spokojní. Ale on vedel, že iní sú “zúrivo” na jeho správanie. Obsession – “šialenstvo” – vystupňoval, keď sa Tim vzal na zvyšujúce sa klubové úlohy a trénoval obidve svoje tímy dcér.

“Dal som…míľ príliš veľký tlak na to, aby mohli hrať. Vzal som každý zápas príliš vážne. Som posadnutý cez zápas len minulosť a hra príde hore. Moja dievčatá by vyhrali, keby som ich musel priviesť k sebe. Nikdy ma nenapadlo, že som ich vystrašil, “hovorí.” V jednej hre naši nepriatelia na oblúkoch “(áno, mal som oblúkovú nepriateľskú stranu!) Tréner…poslal jeho družstvo sa dostalo do hry “dievča-nie-loptu”…sme stratili šťastie. Bol som vedľa seba. Snažil som sa podporiť podporu medzi ostatnými rodičmi…no, nemôžem ani spomenúť, čo som chcel urobiť teraz. Porozprávajte sa o tom, že ste ju brali príliš vážne. Moje dievčatá to videli. Počuli ma, ako ma porezám.Ako si mohli mysleli, že je to zábava? “Tim trénoval dva tímy, v sobotu ráno pripravoval polia a grilovanie, bežal tri vekové skupiny a navštevoval mesačné stretnutia. To sa podarilo na letnú tréning a futsal v týždni. Aj napriek dôrazu na víťazstvo Tim trvá na tom, že nebol vždy “ohňom dýchajúci gorgon”. Povzbudil ich a chválil každú dievča po každom zápase – dokonca navrhol špeciálne individuálne ocenenia pre každého na konci roka. Ale niet pochýb o tom, hovorí, že “to zožralo môj život”.

p>

“Moje dievčatá mali na nich obrovský tlak, aby každý týždeň vystupovali, takže táta mohla vyhrať…snažila som sa vyhrať a oni museli pomôcť ocko tomu urobiť.Nemohli by to pochopiť? “Hovorí.” Jedného sobotného rána som sa ocitol – veľký, tlstý muž so šiestimi nohami – hlasno spochybňujúci rozhodnutie 14-ročného dievčaťa. Ospravedlnila som sa jej po zápase, ale už som ju zničil. Ako zlý príklad. Čo vrece vrece. Všetka perspektíva stratila. Potrebujeme rozhodcov a tam som kričal na dieťa. Stále cítim hanbu. “

Nakoniec Tim si uvedomil, že jeho dievčatá potrebujú lepších a objektívnejších trénerov, ktorí ich neúmerne nevyvíjajú. Postupne sa stiahol. “Keď som sa snažil byť rovnostárny, zabudol som zastupovať záujmy svojich vlastných detí a moje dievčatá sa obťažovali týmito ľuďmi, ktorých som často vyzdvihol do rolí, ktorých deti by som vedené a odpustené, keď často konali zlomyseľne…Mám ešte nevyriešené problémy s mnohými ľuďmi, ktorých stále cítim osobne zradené. Porozprávajte sa o tom, že ste ju brali príliš vážne. Bol to detský futbal! “

Každé dieťa je samozrejme iné. Mám niečo, čo sa nestará, vyhrá alebo stratí, iné, ktoré môžu súťažiť len o víťazstvo a tretina, ktorá odmieta súťažiť, pretože nevěří, že by hry mali zahŕňať víťazstvo alebo straty.

Som rád Samozrejme, Timove sebavedomie konečne začalo. Ale som presvedčený o tom, že športové ihriská tohto národa – a svetu – sú preplnené Kick-to-Bills.

Leave a Reply

